// we don't look / like pages from a magazine / but that's all right // let's do it all imperfectly //

domingo, junio 18, 2006

Let's do it all imperfectly




i'm o.k.
if you get me a good angle
you're o.k.
in the right sort of light
we don't look like pages from a magazine
but that's alright


Hoxe teño pouco que dicir.

Tiven o venres libre e aproveitei para saír o xoves.

Vigo mítico e relax. Heino botar de menos, seino.

We can try, try each other on...
we can kiss, kiss goodnight...

Ontes deume por pensar, a iso das 3 da mañá (que non é boa hora para pensar), que o curso se acaba e comeza a tristeza dos erasmus que marchan... Case non me quedan fins de semana desa absurda pero agradable monotonía de ver as mesmas caras na Bola.

E Susana e Flora deixan o Baol.

Despedidas, despedidas...

Non teño activas as neuronas que me compoñen frases e non sei qué vou comer.

E a señora Kostova acaba de joder o libro, para o meu gusto, aló pola páxina 628.

i'm gonna turn
and walk away
you can wait
till i am far along
then run and come
and catch my arm
and say you'd die
if i were gone
i want to hear you
call my name
it's too easy
ust to say it soft
i don't like my language
watered down
i don't like my edges
rounded off


Si é que no fondo son unha repelente.

:D Schmuik


______________________________
Nota: Iria, pensei ao poñer as letras estas que podían ser unha pouco sutil maneira de lembrarche RENDER para o cumple de novo ;)

QRT meine kleine Schwester