// we don't look / like pages from a magazine / but that's all right // let's do it all imperfectly //

domingo, septiembre 24, 2006

A Outra

Ela estaba por alí antes de que chegara eu.
Por suposto que a miña intención non era botala, nin moito menos. Nin ocupar o seu lugar, claro que, se cadra, ela debería ter máis claro cal é o seu lugar e deixar un pouquiño para os máis.
Qué culpa lle teño eu se se pon toda posesiva, veña a queixarse e queixarse cando estaba eu para que el lle fixera caso. Dábanme ganas de explicarlle que eu só estaba alí de paso, uns días, que hai para as dúas, vaia, pero pasaba de mín.
E o resto tampouco intentaban poñerlle amaño á cousa, facerlle entrar en razón, dáballes a risa co bon do conflito, con que entrase no cuarto queixarse e o perseguise dun lado a outro.
Eu intentei manter as distancias, claro está, pero quero deixar ben claro que a respectei en todo momento. Intentei ser riquiña, en serio.
El dixo que se cadra nos teriamos que pelexar para aclarar as cousas, para que quedara só unha... Moi gracioso, a verdade, pero, pensado friamente, teño as de perder... Coa alerxia que me dá o pelo de gato, ten a partida gañada. E sábeo.

De todos xeitos só estiven no seu territorio uns días. Agora xa debeu quedar tranquila mentres eu, coma o outono, me vin ontes para a capital. Beluka in Mandril. Yeah, baby.

Por ser, a semana pasada foi algo estrés, con tanta despedida en Vigo, tanta melancolía xunta (si, outra vez, que pasa?), pensando en ter só un día para desfacer a maleta e volver facela, perder outros tres Trivials máis (me fustiguen, por favor), máis despedidas familiares, ir a Santiago o venres e erguerme ás 5 da mañá o sábado para coller o vuelo das 7:30. Só con pensalo xa me daba por comer as uñas ata o codo.

Pero agora xa estou aquí. Xa poido acougar e comezar a buscar cousas que facer para encher os días antes de tolear. E a buscar onde vivir. E ver como sae esa entrevista...
É todo emoción e novidade, nova etapa e novas sensacións... Máis un pouco de Mellon Collie pero sen Infinite Sadness ;)


[Hoxe hai varias músicas...]

Sun is in the sky
Oh why, oh why
would I wanna be anywhere else?
LDN -- Lily Allen

Zu deinen Füssen red ich mich
Um Kopf und Kragen
Ich will in deine tiefen Wasser
Große Wellen schlagen
Nur ein Wort -- Wir Sind Helden

and i realized that night
that the hall light,
which seemed so bright when you turned it on,
is nothing
compared to the dawn
which is nothing
compared to the light
which seeps from you while you're sleeping,
cocooned in my room
beautiful and grotesque, resting
Pulse -- Ani Difranco

5 Dime ti

Blogger Reich di...

Nena, benvida a capital!!!

Estoy segura de que te amoldarás al estrés, a la locura y al sinvivir de esta ciudad... y que acabará encantándote.

Muchos besos.

(gata celosa vs beluka??... habría que haberos visto jejeje)

1:22 p. m.

 
Blogger DANI di...

Vaya!!! una lucha en el barro!!! ja ja ja.

Yo también he vivido alguna de esas situaciones :(

Ánimo, Madrid es cojonudo!! y te lo dice un Polaco ja ja ja..

Un beso celoso

7:45 p. m.

 
Blogger Unknown di...

Non te rindas, sempre che quedaran os antiestamínicos pra combati-la alerxia e poder ter unha pelexa xusta :P

10:16 p. m.

 
Blogger Mari Carmen di...

Me he enterado un poco a medias (una q no sabe galego)... Pero bienvenida a la capital!!
Besotes

12:15 p. m.

 
Blogger maRKis_puGa di...

En mi caso se diría el otro... q asco me dan!!!
suerte y besos Sabela!!!

10:35 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home