// we don't look / like pages from a magazine / but that's all right // let's do it all imperfectly //

miércoles, septiembre 13, 2006

No me arrepiento

Todo ten a súa explicación.
Lembrades aquel verán de 2006 no que a web de Jason Mraz ofreceu estupendos premios para unha montaxe feita co seu video Geek In The Pink??

Seguro que non.

O caso é que había que mandar fragmentos de video que se mesturaban co videoclip orixinal cargándoos na páxina do devandito artista. Despois de cabezazos mil contra o portátil e innumerables intentos, non conseguín colgar a nosa obra.

Por iso, xa que me deu que facer cortar os cachiños de video e para lembrar o ben que o pasamos, déixovos botarlle unha ollada á grande carallada.




Curiosidades? Si, a que fai o robot de xeito recurrente son eu. E non me arrepinto. Non teño vergonza.

Teríamos gañado, fijo... qué arte!

A banda sonora queda clara, non?

6 Dime ti

Blogger Reich di...

Un poco de marketing, un poco de publicidad... y os veo en un programa de zapping la semana que viene...

Me he aprendido los pasos del robot! este sábado arraso en la disco!

jeejjee

Bicos

7:28 p. m.

 
Blogger pedro di...

ja, ja, ja...

me rindo, me has vencido...

cualquier cosa que ponga en el blog no superará esto... ¿o sí?

el listón está muy alto, además, veo que tiene que ser de autoescarnio, reírse de uno mismo y algo más...

prometo venganza, pero no digo cuándo... tengo que pensar como autoflagelarme para que mejorar esto..

bicos emigrados

1:37 p. m.

 
Blogger DANI di...

Joder!!! se me había escapado el post del vídeo, que bueno ja ja ja...

besos roboticos ja ja ja

5:46 p. m.

 
Blogger maRKis_puGa di...

muy bueno!!! y he de decir de q yo me he pasado por eses lares.
bicos e ata pronto!!

8:32 p. m.

 
Blogger magali* di...

il y a des choses très interessantes dans ta peinture! J'aime le travail de matière et les couleurs ! En tout cas bonne continuation, et bon courage!

Dis moi on peut te voir sur la vidéo??

3:40 p. m.

 
Blogger Unknown di...

Jajaja, que risas me botei! Moi logrado o video, sí señor xDD

besiños.

8:44 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home