// we don't look / like pages from a magazine / but that's all right // let's do it all imperfectly //

lunes, febrero 27, 2006

Si esto es un día libre...


... eso era unha siesta!

Jejejejejeje.

O Iago dice que é que non sei que facer cos días libres... Eu penso que o malo é querer facer de máis e erguerme cedo, e logo non facer abondo pero ter soniño despois de comer. Ademais, a programación televisiva non axuda nadiña.

Nota mental: baleirar lavadora.

Pero xa me vai case aló, se me descuido, o bon do día libre e mañá é día de garabullos. Non teño clase, pero a ORI non pecha por nada do mundo, parece. Aínda así, sempre senta ben non erguerse cedo un luns. Para mín, sobre todo o luns, que ten ese toque de cruel psicoloxía de que sabes que é luns e que vai ser duro dende que te ergues o domingo.

Nota mental (2): fregar o que hai no fregadero... que é de ontes.

Esta fin de semana foi antroido e xa había tempo que non me antroidaba eu. Home, como se aprecia no documento gráfico, non é que tivera eu material como para facer marabillas, pero non me quedou mal o apaño punkarrilla. Os mosqueteiros e o D'Artagnan son Fran, Junior, Michi e Stefan. Os homes-cu son tamén alemáns, e sei que un se chama Jan... Síntoo, non lembro o nome do outro.

Saímos así o sábado. Aínda que había festa polaca (moi coñecidas), eu quedei con May e Dani, que xa había tempo que non as vía. Logo reencontrámonos todos (mesmo co Rouf repartindo piruletas! Sigo sen saber de qué iba antroidado) e a festa durou ata as 7 e algo, con bocata en Ecos incluído, claro. Volvo ás andadas e ben que o pasei!

Nota mental (3): recoller habitación.

Logo un merecido descanso o domingo e agora... a currar toca!

Primeiro voume despedir de Paula que deixa o videoclub para cuidar de Sara full-time cando naza. Voule dar un chucho ahora pero deixo outro polo hiperespazo adiante.

Fago pulular outros chuchos para vós.

Ata pronto.