// we don't look / like pages from a magazine / but that's all right // let's do it all imperfectly //

jueves, diciembre 29, 2005

Cambio de tercio

Intentei facer deste blog un recunchiño para colgar relatos, pero os relatos que me gustan agotáronse (hainos noutros blogs, como en www.talieiro.blogspot.com), e a verdade é que non teño moito tempo para lle adicar á literatura agora mesmo... E cando o teño prefiro irlle dando a proxectos máis custosos e longos, deses que semellan non saír adiante nunca, por h ou por b.
Xa que logo, cambio de tercio e conto a miña vida, distorsionada e elevada a n como me gusta a mín contala, nos anacos que teña para teclear por amor ao arte.
Un biquiño a todos.

1 Dime ti

Blogger Beluka di...

Dous meses despois doume conta de que me confundín de enderezo do Talieiro... Vén nos blogs recomendados, pero por se acaso: www.talieiro.bitacoras.com

Apertas

1:41 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home